perjantai 1. huhtikuuta 2011

Uudet hiukset!

Oho, kirjotanki jo näin nopee :O No, edellisen tekstin nopeasti ilmestynyt kommentti kielsikin hiljaisuuden.. ;)

Kävinkin kampaajalla jota Anna-Lisa suositteli, ja oli kiva! Jännä miten en ikinä suomessa onnistu kommunikoimaan mitä tahon, mutta täällä ja vieraalla kielellä mua ymmärrettiin :D (kuvia tulee kuhan tulee, nyt ei jaksa alkaa säätään, pitäs lähtee keskustaan päin). Se oli semmonen harmaahapsi-pappasetä, joka kuulemma on leikannu joittenki muotimalli-ihmistenki hiuksia. Ja oli kovasti fiiliksissään selittäessään miten leikkaa mun hiuksia, kuvitteli varmaan että kun mun hiukset oli niin ylikasvaneet ettei niissä enää näkyny mitään mallia etten ikinä oo es omistanu nykyaikasia hiuksia :D No, nyt on kivat :) Kun aloin hermostua kun piti aina vaan pitää hiuksia kiinni kun ne meni tyhmästi. Nyt ei! Jee!

Ja tästä ja salaatin syömisestä leivän kanssa lounaaks erilaisten juustojen kaa tossa äsken ja kampaajalla juodun kahvin ja auringon paisteen ja ehkä +22 asteen lämmön ja kivojen hiusten ja tänään illallakin on bileet ja eilen oli kivaa ja täällä on kesä ja RAKASTAN ELÄMÄÄ! Ja äskösessä lauseessa ei oo päätä eikä häntää, tiedän, mutta nyt on hypettävä elämää rakasta vuokko äänessä, yrittäkää kestää ;)

Ja mitä edellisestä tekstistä jäi mainitsematta vielä Incosta, niin sekin on ihan fiiliksissä että mä oon sen huonekaveri, jee <3 Kuulemma näitten edellinen kämppis oli jotenki ärsyttävä, ja eilen illalla Inco sano että sillä on ihan uudestisyntyny olo nyt ku mä oon sen kaa täällä eikä se edellinen <3
Ja Danielan äiti on mukava ja seki kehu mun hiuksia (jotka on muuten ehkä kivoimmat pitkään aikaan, hype hype) ja sekin sillon alussa kun nää vasta valkkaili kämppistä niin tykkäs musta eniten <3 Daniela ja sen äiti on välillä aika hauskoja (vaikka välillä asettuvat asteikolla rasittavuuden puolelle) kun molemmilla on vahva sekä ääni että temperamentti :D Hassuja nää italialaiset!

<3<3<3<3<3<3 (vähän vielä sydämiä) 3<3<3<3<3...
Nyt lähen aurinkoon kirjan kera, ciao! :)

noniin, nyt on sitten kuvakin. luonnossa vielä kivemmat, varsinkin kun se setä oli laittanu.

2 kommenttia:

  1. Ihana lukea sun kuulumisia, ja kiva että jaksat kirjoitella näin ahkeraan. Ja voi kumpa täälläkin olisi jo noin lämmin, huoh!

    T:Sanna

    VastaaPoista
  2. Juu, kuten sanottu, tää vähän toimittaa ikään kuin päiväkirjankin virkaa ja muistaa sitten itekin, että ei tässä mitään :) Nyt on tosin ollut hieman kiireistä.. ehkä huomenna/ tänään alkuillasta taas ehtis.. ehkä.

    VastaaPoista